Saturday 3 July 2010

2 iulie 2010.. gen

O zi destul de interesanta as putea spune... M-am trezit pe undeva pe la ora 11, spalat, mancat, vorbesc cu tata sa merg sa rezolv cu toba nou rupta ( Furia Alba in sfarsit s-a ridicat la numele ei, scotand un sunet ca de muscle car american cu tot cu turbina pe el). Zis si facut, am mers, am rezolvat, m-am intors. La 5 am plecat sa iau cadoul colegului, treaba rezolvata rapid, am avut noroc ca am gasit deschis. Fiind cu masina, deh, hai pe la terenul de baschet sa vedem care e treaba, ajuns acolo, ies, ma duc putin pe teren, arunc cateva cosuri si dau sa plec. Intamplarea a facut ca neatentia sa ma tinteasca pe loc - am uitat farurile aprinse, deci bateria s-a dus, noroc de var'miu, din nou cu salvarea.
Se face ora 6:30, iau limonada, echipamentul, hai la deschiderea campionatului de baschet. Ajung, dau de un vechi prieten si de coechipieri, incepe incalzirea, bineinteles in binecunoscuta buna stare a noastra, glume peste glume, etc. Incepem meciul la 7 jumatate, eu vizualizand prima repriza de pe banca. Tot ce am putut sa-mi dau seama e ca era un haos total de ambele parti, toti voiau sa faca impresie buna, se cam dusese partea cu jucatul de panarama si placere, parca era razboi. Intru mai tarziu, din pacate nu eram eu prea setat, nu fac mare lucru, cate o pasa, doua, mai o impiedicare, o ratare - clar, nu a fost bine deloc pentru mine. Din fericire, in final echipa a reusit sa obtina victoria prin o mica organizare, simpla, dar de succes in mare masura.
Perfect! Motiv de baut.
Ma schimb, ajung acasa, o baie rapida in timp ce telefonul suna intr-una, vorbesc cu grupul, ne stabilim, ies fulger pe usa alaturi de cadou. Ajunsi, atmosfera exact cum ma asteptam: linistita, laid back, bere si fum de tigara.
Cred ca a fost cam ce imi trebuia, dupa o zi destul de obositoare: putina socializare, bere si fum pentru a intretine atmosfera.
Plecam pe la 3 si ceva cred, ne mai plimbam, radem, ne despartim pe centru intr-un tarziu. Ajuns cu, colegul langa scara, mai stam de vorba pana vedem ca incepe sa se lumineze cand ne retragem.
Si... cam atat. Stingerea. Noapte buna!

No comments: