Saturday 24 July 2010

Hmm...

Nu prea mi-a placut ziua de azi. Am simtit-o de dimineata. M-am trezit aiurea, cearsaful si patura ravasite, cu capul in perna. Cand sa deschid PC-ul, ca sa vezi.. s-a ars placa video. Dupa cateva alergari prin cartier, pe la varmiu am reusit sa rezolvam treaba, sunt pe o alta mai veche, speram sa reziste..
Asta fiind una la mana.
Doi... sa zicem doar ca baschetul nu a mai fost de data asta atat de relaxant si tamaduitor ca alte dati, ci dimpotriva, s-a intamplat exact inversul, am plecat mai nervos si ingandurat ca niciodata dintr-un joc. Nu mi-a placut deloc. Mi-am luat lucrurile si am plecat ultimul de pe teren, m-am suit in masina si am condus.. am batut tot orasul in lung si lat pentru vreo ora, mergand incet, cu muzica. Mi-am adus aminte cat de linistitoare poate fi muzica reggae in momente din astea.. El Negro la maxim sa fie.
Bine, asta m-a dus si cu gandul in alte parti, bineinteles nu a fost de bine, pe langa o liniste sufleteasca, incepea o tulburare mai profunda... Lipsa unei persoane sa fie cu adevarat, trup si suflet langa mine, minte langa minte.
Astfel de persoana imi tot scapa parca printre degete de fiecare data si treaba asta tine de vreo 5 ani si nu prea pare ca voi avea norocul de a o gasi prea devreme. Cineva balansat, sa ma poata motiva mereu, cineva decent..
Poate vreau prea mult, poate tintesc prea sus, nu stiu, dar.. intr-o mica masura imi pot permite aroganta de a spera ca merit ceva bun, de durata.. ceva ce imi doresc de atat de mult timp.
Odata gasita, cu siguranta voi fi fericit ca o voi avea, o voi pretui, si-i voi sta in viata ei ca o statuie.
Intre timp, voi ramane cu speranta si muzica, prietena mea cea mai buna, cea care alina suflete.. Sper ca ziua de maine imi va aduce ceva mai bun... Pana atunci, ma voi bucura de "Linistea" mea..
P.S. : Scuzati scrisul, nu mi-a mai trebuit exprimare si nimic, pur si simplu aveam nevoie sa pun chestiile astea "pe tastatura"


Asculta mai multe audio Muzica

5 comments:

RedRidingHood said...

o sa vina si persoana aia care sa te completeze...o sa vina la timpul ei...pana atunci...bucura te de viata.pup

Simona Botgros- Radu said...

cheer up, Fluff! 'cause every little thing...is gonna be alright! Eu zic ca merita sa astepti atat timp cat sufletul tau "prieten" exista^^

Cosmin Ștefănică said...

Shit does happen you know. Atata timp cat nu te consumi prea mult pe chestii de geu, totu' o sa mearga bine de la sine. Crede-ma, vorbesc din proprie experienta...

●Didu said...

Guess Who - Nicio grija!
...

Ambra said...

melodia aia o ascultam si eu prin noiembrie cand cica urma sa vina iarna :-?