Thursday 2 September 2010

Draga toamna...

Se pare ca in sfarsit a sosit si anotimpul meu preferat. Parca era si timpul. Anotimpul sentimentelor, anotimpul melancoliei, al ploilor reci, tamaduitoare, spalatoare de pacate omenesti. Daca pana acum nu v-ati dat seama, da, iubesc toamna, probabil ca un impact mare il are faptul ca m-am nascut in perioada asta, dar in acelasi timp o iubesc pentru linistea sufleteasca pe care mi-o aduce, o iubesc pentru vantul care ma imbarbateaza si ma face sa fiu mereu pe picioare.
Romantismul pare a se raspandi odata cu anotimpul, poate e din cauza culorilor, poate datorita jocului printre frunzele aramii-sangeriu care plutesc usor spre pamantul umed si rece, acoperindu-l ca un val multicolor. Nu stiu, dar se intampla, si imi pare bine.
In orice caz, aceasta toamna imi pare putin mai speciala... Nu cunosc inca motivele, sper sa se iveasca in curand, nu-mi place sa fiu lasat in suspans, cu gandul la ele, prefer sa nu ma gandesc la asta si sa merg mai departe.
Odata cu toamna mi-am refacut si playlist-ul. Am adus la suprafata mai multe melodii vechi, majoritatea folk, sau celtice. Aerul medieval imbinat cu atmosfera de toamna par sa se potriveasca de minune pentru mine. Sunt linistit, sunt fericit.
Va invit sa ascultati si sa va bucurati de un clip care l-am descoperit astazi, dar care imi place foarte mult. Enjoy! :)

2 comments:

RedRidingHood said...

sincer...dupa descrierea ta...parca vad si eu altfel toamna...si nu eram o mare fana a anotimpului asta...ms...>:D<

Unknown said...

cu placere :)